...
Belül brrr
Belül nem ettől csalódás a 6-os. Most disznóvágási szezon van, friss emlékeim szerint a kormány nagyjából véres hurka átmérőjű, tehát vaskos. Így sem rejtheti el a mögüle előmeredő négyféle csápot, ami nagyon rút. A pohártartónak a kardánalagút oldalában vágtak lyukat, oda kell beakasztani az egy szál pohártartót, amin ketten osztoznak. Az már csak nyavalygás, hogy a BMW legalább a kupéban megtarthatta volna a vezető felé forduló középkonzolt.
A 6-osban az üléshelyzet sportautós, egy végtelen motorházat látni, vagyis inkább sejteni a mély és varázslatos kényelmű, órákig állítgatható sportülésből. Eggyé forraszt az autóval, meghazudtolva az uralt technika súlyát, árát és méreteit.
Megy ez nekünk!
Máskülönben a minden feláras jóval kikupált BMW technikai arzenálja elhiteti az emberrel, hogy ott a helye Stig és Hamilton mellett. A 635d-ben elég nyomni a gázt, kanyar előtt valamelyest lassítani és az autó megcsinálja. Ritkán átélhető az a fölény, ami a hatosban magától értetődővé teszi az abnormális sebességet kanyarban és autópályán is.
Valahogy mégse
Összes tudománya ellenére a 6-os kupé nekünk (tehát: minekünk) véletlenül sincs olyan vonzó, mint egy 330xd, egy X3, a 335i Cabrio vagy a 130i, hogy a házon belüli élményeknél maradjunk. Nekem például kívülről nem tetszik, számomra egy vaskos lepény, ráadásul épp a csodálatos 635 CSi utódja kap egy ilyen ráeszkábált csomagtérfedelet? Másnak meg pont a hátulja jött be, de azonkívül, hogy fölényes tudású autó, nem találtuk különösebben vonzónak.
Megkönnyebbültem, amikor Nagy Gergőnek is az volt az első két szava a BMW-t követő MINI Clubmanről, hogy mennyivel jobb. Pedig fotózáskor két vadidegen nő is beállított az ajánlattal, hogy ezzel a BMW-vel hazavihetem, szóval hatni hat, legalábbis rájuk hatott. Aztán meg csodálkoznak, hogy se kóla, se hamburger.
Műszaki adatok - BMW 635d Coupé | |
![]() |
|
MOTORADATOK | |
Lökettérfogat (ccm) | 2993 |
Furat x löket (mm) | 90,0 X 84,0 |
Hengerek / szelepek száma | S6/24 |
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.) | 210(286)/4400 |
Max. nyomaték (Nm/ford.) | 580/1750-2250 |
MENETTELJESÍTMÉNYEK | |
Gyorsulás (s, 0-100 km/h) | 6,3 |
Végsebesség (km/h) | 250 |
FOGYASZTÁS | |
Város (l/100 km) | 9,2 |
Lakott területen kívül (l/100 km) | 5,6 |
Vegyes (l/100 km) | 6,9 |
CO2 kibocsátás (g/km) | 183 |
MÉRETEK | |
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) | 4820/1855/1374 |
Tengelytáv (mm) | 2780 |
Csomagtér (liter) | nincs adat |
Menetkész tömeg/terhelhetoség (kg) | 1725/450 |
Üzemanyagtank kapacitás (liter) | 70 |
Gumiméret | 245/50 R17 |
ÁR, KÖLTSÉGEK | |
Alapár (forint) | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konkurensek (forint) | Mercedes-Benz CLS 320 CDI, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tesztelt autó ára (forint) | |
A szériafelszereltség fontosabb tételei | |
ÉRTÉKELÉS | |
az xxx véleménye | Tulajdonképpen a motorja, a futóműve, az automata váltója is hibátlan, de egyikünket sem fogta meg annyira, mint sok kisebb és olcsóbb BMW. |
Pontszám (max. 10) | 8,0 pont |
Hozzászólások
Hozzászólások megtekintése
Nincs új bejegyzés.